Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек.
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку.
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар.
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та банківські реквізити для повернення коштів.
3. Після отримання товару ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар.
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та банківські реквізити для повернення коштів.
3. Після отримання товару ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Всі витрати, пов'язані із поверненням товару проходять за рахунок покупця.
Обмін і повернення товару здійснюється через перевізника «Нова Пошта».
Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється накладеним платежем у відділення перевізника «Нова Пошта» або банківським переказом за вашими реквізитами.
При оплаті накладеним платежем гроші будуть повернуті нами одразу при отриманні товару.
Поверненні грошей банківським переказом відбувається протягом трьох банківських днів.